کد مطلب: 170506
دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت اردل :
457 اثر به دبيرخانه جشنواره تمداربيت ارسال شد
تاریخ انتشار : 1395/06/25
نمایش : 1041
دبير اجرايي جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل گفت:457 اثر از شاعران محلي سراي کشوري به دبير خانه جشنواره تمدار بيت شهرستان اردل ارسال شد و پس از انجام داوري سه نفر در بخش آزاد و 4 نفر در بخش آئيني حائز مقام برتر شدند.














به گزارش هفت چشمه، قاسم همتي اردلي دبير اجرايي جنشواره تمدار بيت و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جشنواره تمداربيت که در سالن مهرگان  شهرستان اردل برگزار شد شعر محلي، شاخص اصلي هويت‌دهي به فرهنگ ملي است و ارتباط شعر با ذهن، روح، هويت زباني، فکر و انديشه قومي، جامعه ادبي و ساختار فرهنگي را بر اين واداشته است که براي بسط فرهنگي در پرداخت شعر با هويت بومي تأکيد شود.

همتي افزود: شعر  زبان، فرهنگ، تفکر، اعتقادات و آداب و سنن را انتقال مي‌دهد و بدين ترتيب همه جنبه‌هاي فرهنگ را تکميل و تقويت مي‌کند.

وي شعر بختياري را داراي هيجان و زيبايي هاي خاص خودش دانست و آن را برگرفته از فرهنگ قشنگ ايراني عنوان کرد.

دبير اجرايي جشنواره  تمدار بيت شهرستان اردل بيان کرد:امسال فراخوان دهمين جشنواره تمدار بيت از طريق پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، تلگرام ، وات ساپ و همچنين از طريق پست به 18 استان کشور و 76 شهرستان ارسال گرديد که پس از پايان مهلت ارسال آثار 457 اثر از 153 شاعر به دبيرخانه ارسال گرديد و 7 نفر از شاعران مقام آوران  اين جشنواره شدند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg